دوستی مجازی


مگر عشق چیست؟ دوستت دارم
 
 
مگر عشق چیست؟



مگه عشق چیه که انقد دنبال چیزه عجیبی هستیم
مگه قراره چه اتفاقی بیفته 
عشق همینه 
من نگاه میکنم 
تو لبخند 
و من دل میدم وتو دل میگیری 



ببین این اسمش دله ! اگه قرار بود بفهمه فاصله یعنی چی
اگه قرار بود بفهمه که نمیشه ، میشد مغز ، دل دیگه ، نمیفهمه !



نظرات شما عزیزان:

kimiajon
ساعت14:58---29 ارديبهشت 1394
liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike

زندگی جهنمی
ساعت21:47---17 دی 1393
سلام
من داستان زندگی مو مینویسم
خاطرات و افکار و احساساتمو
طرز تفکرمو
و کلا همه چی
اگه دوست داشتی منو لینک کن
با عنوان افکار من
و آدرس http://a-story-of-real-life.loxblog.ir/
من به وب تو سر زدم و این کامنت و گذاشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ساعت 13:53 توسط arsalan: